2013年5月12日星期日

冲繩之旅@day 2晚上

行程是定了去食地道石垣牛和AGU豬!选擇了旅遊書介紹的" 守禮"!

國際通入面有兩間,我們去了平和通り前店。 有电話地址作参考!
電話: 098-863-3270
沖縄県那覇市牧志2-3-1 K2ビル 2階

我咃點了兩個set。一個是特選石垣牛和一個特選AGU豬套餐。 都係用炭爐自己燒!


石垣牛肉質柔軟,帶有豐富的油花,味道濃郁AGU豬, 這是沖繩獨有的黑豚豬 !


再点上石窩飯,好美味又好富貴的—餐!





步行去取車,沿途有鹽軟雪糕賣,加上鹽係冲繩特産,買来試試! 味道不錯吧!

這晚早点回酒店,可能知道明天嘅行程驚險同豐富!




2 則留言:

  1. 我愛黑豚豬!
    個雪糕自己加鹽? 本身咩味?
    [版主回覆05/15/2013 11:45:26]鹽 has different taste, it has green tea, curry, 西柚.......
    ice-cream is vanille!

    回覆刪除
  2. 好豐富的晚餐, 仲有我最愛的雪糕做甜品!!!
    [版主回覆05/20/2013 09:37:59]good and expensive dinner !!
    Now just finished my last day travel note, so miss this trip!!

    回覆刪除