2013年5月19日星期日

冲繩之旅@day 4

行程最後一天,只有—個景点,就係去 factory outlet -

Ashibinaa Okinawa Outlet Mall。


 



發覺購物村好大,好多牌子,有70多個人氣品,Adidas, Vivienne Westwood, Ralph Lauren, Levis's, Coach, Gucci, Max & Co, Escada.. Armani........

但我地只有個半小時遊逛!因要還車及搭3点半机回港!

很後悔没有係早些日子去血拼!~T_T~

但最後都要不捨地離開






去到簡陋international airport, 因有時間,我哋去咗domestic 嗰边食 lunch 及逛逛!domestic airport
係大好多,好多餐廳及手信賣!亦可作最後衝刺!!

 

 


真的要上机了!好不捨冲繩期待下次再遊!還有很多地方想去!


今次行程很感恩,租車之前分享边,航班沒有延誤,有合宜的天氣,加上团友們的體諒,结束了4天的行程






哈哈哈, 好多手信呀!!!

2 則留言:

  1. 嘩嘩嘩嘩嘩,真係好多手信呀!!!
    [版主回覆05/20/2013 18:46:10]我應承咗自己,今以要買多零食比自己。因每次派完就冇得食!
    我覺得今次好似開小食部咁!wakakaka↖(^▽^)↗

    回覆刪除
  2. 我都好想再去沖繩, 不過有排等啦~~~
    [版主回覆05/20/2013 22:16:27]不会吧,遲些小得妹妹出咗世,一家四囗再去!Happy family!~^O^~

    回覆刪除