2013年5月28日星期二

開心的晩餐@季季紅

星期六因爸媽參加新界—天遊,約好晩飯係屯門藍地季季紅風味酒家!
訂位已知只可食個半鐘,所以之前已通知要準時!

其实季季紅附近冇什么好行,感覺好鄕村, 同呢間食農家莱酒家好襯!
六時到達,門囗已 set好張reception枱,阿姐好有系統的紀錄寫枱号!

我哋8個大人,1個小童,當然已預定蝦禾米乳香豬啦!($ 620)
隻豬上台,當然係相机食先!





影完相後,阿姐拎去剪豬!味道很不錯!皮脆肉嫩,
乳豬內有蝦禾飯已吸收肉汁的精華,佷香啊!
其它点了大班兩味:西蘭花班球+炆班頭腩!班球肉質新鲜鮮甜!
蠔崧生莱包:將蠔鼓蒸熟切粒,加沙葛,東菇粒,西芹粒同炒, 很爽翠!
蓮藕餅样子好似好燶,但味道不错!
豬肺湯我没有飲,聽説味道偏鹹!
上湯浸莱心,我最愛它很少油分!

乳豬當然食唔晒,要打包啦!其它分量不錯…,埋單約$11××, 很抵食!
D阿姐其实好有效率,食到7点3,已虎視眈眈, 我地最後都可以7点半還枱!

係這些酒樓食飯,可以很自在!呢到冇華麗裝飾,枱與枱是很貼的, 可以高聲談話!(其实唔大聲講是聽唔到!)加上風味食物, 真是一絶!如唔需限時交枱就最好啦!!


2 則留言:

  1. 見到隻乳豬就想即刻飛返來!
    [版主回覆05/30/2013 14:50:30]隻豬 is waiting for youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu la

    回覆刪除
  2. 食季季紅始終都係屯門總店最有水準呢
    [Yan回覆06/02/2013 00:08:45]上次我去沙田個間更加完全唔掂.....
    [版主回覆06/02/2013 00:00:09]係呀!!朋友試过荃湾嗰家好唔得!

    回覆刪除