2013年5月8日星期三

冲繩之旅@day 2早上

早餐於酒店內進行,款色同味道都不錯!

未到9点,租車OTS 嘅同事已到達,我吔出發去取車!去到係一間好大嘅 duty free 內,可能係假期,都有好多人排隊!

辦好手續後去取車,但都要等,因佢要会安排講普通话職員去 serve 我哋!
惡夢来了!!當我哋試車時,發覺GPS 不能轉英文,即係得日文!!

擾讓了佷久,他們説没有車可換,因全都full 了!再三商討,原来我hubby 訂的是貴一個grade 的,低一個grade 係有,但不能退錢!最後都換到架有英文GPS車!


最搞笑嗰職員話我地冇要求要英文 GPS, 但其实佢個網頁都冇問到!但佢地又識揾個Chinese serve 我哋! Anyway, 已経11時有多,終於可以出發了!


行程本来去海详館,因要駕2至3小時車,所以換—換地點!我哋去了近小小的美國村 American Village.



美國村 - 沖繩縣北谷町美浜15一(TEL: 69 81989260222)

入到美國村,第一眼看到巨型摩天輪。當曰天氣好好,仲有点熱,去到即刻揾食!上了—間餐廳,我哋坐咗outside, 好靚,望海,叫了扒,意粉…………好肚餓呀! !


餐廳環境好 relax, 食完,hea 完,我哋開始遊American Village !





American Village 都幾多人,幾多商铺,但唔平!因天氣好,所以映了很多相!


之後再去埋隔離嘅Jusco 掃貨!滿載而歸!


1 則留言:

  1. 你hubby有車揸笑得幾開心!
    沖繩 d 西餐好似做得唔錯~ 個景好relax呀!
    [版主回覆05/10/2013 10:11:44]yes ar, not bad ar !!

    回覆刪除