2014年10月7日星期二

歐遊遍 (2013/7/26)

歐遊遍 (2013/7/26)
第—天 (33度)

香港-羅馬 Rome
経过了12.5小時机程,到達了羅馬机埸!





落机是當地早上6時幾,一落机就開始行程!

第1站去了凡帝崗参觀聖彼得大教堂-進入係意大利教堂不可穿背心及裙或褲要及膝!真係会嚴格執行!

內裡很裝嚴,很大,每處的建築都很细緻!
位於羅馬市內天主教聖地芃遊人真的多,等侯排隊進入大教堂內參觀,差不多也要20-30分鐘! !



 


凡蒂岡 , 雖然對西歷史一頭霧水 , 但其文藝復興式的設計及建築 , 令人嘆為觀止!

跟住再往羅馬鬥獸埸-部份仍维修中!

但因太好太陽,太曬了,很想走往樹蔭下!

 

午膳後往許願泉,腦海中只浮現阿Sam同阿Bell 的畫面!因係飛机到煲番冲上雲霄第1咠!
so romatic!






4 則留言:

  1. 一口氣睇左8篇遊記, 好開心呀! 不過今次係跟團? 會唔會好趕呀??

    回覆刪除
  2. 其实,遊記已在舊年寫起,現在的起心肝完成!
    這個係跟团,每天景点不太多,但車程頗長!加上可能好耐無跟团,又要早起,夜番酒店!都幾累!
    睇完你的遊記,好想自己去多次!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講起黎, 你真係好少update blog ar!! 勤力d啦~~~ :)

      歐洲的確自己去玩開心好多, 不過今次去london算係簡單d, 如果去幾個國家要plan路線都幾辛苦架! 所以各有各好啦~~

      刪除