2014年10月29日星期三

星加坡之旅2014/2/1-4 (前言)


星加坡之旅2014/2/1-4 (前言)
這次旅行係第一次一家人搭飛机,基本成員已7個人,加上大家有另一半同小朋友,共14人,所以夾日子係好辛苦!
旅行至今,雖然过了大半年!但旅程真的很驚驚,仲係歷歷在目!
老爸因療程完結,很想一家去旅行!我地很早在10月已預備這次family trip, 但机位仍很緊張,只book到2月1日零晨机1:30!
亦分開兩批人走,分别2月3号及4号!
加上農历年關係,机票同酒店都很貴!
還要係机埸附近book2間酒店房,比老人家同小朋友可休息下!
但出發前幾天,阿妹才發覺特區護照沒有半年有限期(只有5個多月)!快證也拎不切!Agent 建議當天去机場博一博!
但机会不大!後来,在網上查到,可申請一次性BNO(只可用一次,即日可取),費用要$1500!
老爸係12尾開始發燒,断断續續,好D又番發!兩老係出發前一天亦要看医生拎定D藥!幸好出發當晚沒有發燒!
難題一個接一個,但最終也可如期出發!


但旅行中發生的事,容后再說吧!都係驚嚇多D!但感恩一家人互相幫助及包容,齊齊整整回港!
一行14人,早上5時多到達星加坡机場,book 左Crowne Plaza Changi Airport 休息半日!之后日子,就住Sentosa 內Amara Sanctuary!


2 則留言:

  1. 正呀, 我11/8-11/11又去新加坡, 好想快d睇油雞參考一下呀! :D

    回覆刪除
  2. 我想会令你失望了!
    但Sentosa/Legoland 有很多適合小朋友玩!
    建議去Gardens by the Bay, 係电視看很靚!但這次沒有去!

    回覆刪除