2014年10月20日星期一

川善茶居

川善茶居



星期日返娘家前去了一處想去很久的樓上cafe, 位於上環川善茶居!
Cafe 係以抹茶做主題,內裏有点中國風,櫃子有擺放茶葉,杯子,但比較雜乱!Cafe的環境不大, 座位不多, 亦有室外小露台,但D枱凳其實係無統一的, 有sofa, 透明膠凳,木板凳, 圓凳仔都有!對我来說,
坐得不太舒服,不可坐太久!
內有3位女工作人員,但只有1位待應姐姐有笑容,見她走来走去,又要下單,又要送食物同收搭,很忙碌!
飲品同食物都很吸引我,大部份都有抹茶成份!食物主要輕食及甜品,有All Day Breakfast, 三文治,抹茶心太軟同brownies, Angel Cake,抹茶芝士蛋糕等............飲品有抹茶豆奶、抹茶Cappuccin等…………
我叫了Matcha Mojito,內有lemonade, mint, matcha, 好清新,好好飲!還叫了要個Tuna三文治!


Tuna三文治





Matcha Mojito




食物同飲品都吾差既,但服務要改善下!!

2 則留言: