2014年10月22日星期三

Angelini 午餐 + 尖東忌廉哥

2014/10/21



平日放了一天假,友人book左九龍香格里拉酒店閣樓Angelini, 食個悠閒午餐!                

午市价錢: Appetisers and dessert at HKD$288 per person Appetisers , main course and dessert at HKD$328 per person,當然要main course会抵D!
 
內裹環境舒適,我們坐在window sofa , 可望向維港景色,下午陽光柔和,有点暖暖感覺!


 
 
 
 





午市供應semi-buffet,前菜是自助形式!
有生牛肉,水牛芝士蕃茄,沙律菜,
紅菜頭,cut meat, parma ham…………











是日餐湯是豆蓉雜菜湯,主菜我倆叫了
蜆肉linguine及煎油封三文魚柳!

蜆肉本是十分肥美多汁,扁意粉掛上肉汁很美味!
三文魚presentation 很雜乱,三文魚係碎上,但配菜露荀薯仔很不錯!





 
甜品我們選擇了tiramisu​, 朱古力及雲呢拿雪糕!

飲品要了tea和cappuccino, 還附上小芝士蛋糕及杏仁餅!
 

 
一頓丰富的午餐,雖然不是每一样或每道菜都很合口味,但在和暖的秋天,雅緻的環境,懶洋洋过了兩個多小時!
 

 
*
*
*
 
食得很飽了,要外出走走!
 
友人要找尖東忌廉哥,很快到了信和士多,忌廉哥剛睡醒,有幸見牠一面!






還用了点錢進貢,買了月曆同貼紙添!


 
之后,仲有下場,又係食……,明天繼續!

2 則留言:

  1. angelini個appetiser buffet好正, 我都想去encore
    不過佢加左唔少價, 由$218到依家$288.. 等有信用卡promo再去了~~ ;)

    回覆刪除
  2. HSBC Platinum has 15% discount r, go go go......

    回覆刪除