2017年3月6日星期一

胡志明市 Day 2

27/1 瞓醒後,早餐系酒店11樓。



種類都不少,中西式,河粉都有,生果有我喜愛的熱情果!



吃飽後,諗住去報cooking class,可能系農曆新年期間,沒有營業了!
當地人話會放7天年假!


其實我都沒有什麼行程,隨便行下後,見到"好吃館",決定食第二餐早餐!

好吃館 nha hang ngon : (07:30-22:30) (walk 13 mins from hotel)
160 Pasteur, Bến Nghé, H Chí Minh, Bến NghéQun 1Thành ph H Chí Minh, 越南  電話:(84-8)38277131


餐廳好大,昨晚路過超多人!人氣餐廳之一!系trip advisor 排名都好高!



內裏佈置別樹一格,怪不得十分吸引遊客到訪!


因為時間尚早(實程系早餐時段),很多食物未能下單!




蟹肉湯米粉


湯米味道一般啦!


Shrimp spring roll
蝦春卷
 



春卷以為會包埋俾我哋食,點知要自己落手落腳,連將rice paper 都要自己整濕佢,幾特別啊!


待滴滴咖啡滴完後,其實杯咖啡已經變暖了,我覺得麻麻地!


濱城市埸都因為農歷年冇開,唯有四周逛逛,但天氣十分熱,返酒店hea下先。





濱城市埸 Ben Thanh Market
地址: Le Loi Boulevard, Bến Thành, 1 H Chí Minh, Vit Nam



胡志明市City Hall


很宏偉!

之後去食胡志明市最好味嘅越南牛河!
第一次搭的士,搭左30幾蚊!


Pho Le錦麗牛肉粉


正店(第五郡): 413-415 Naugen Tral P7 Q5 Ho Chi Minh City




錦麗,很地度感覺,據知觀塘APM 開了,但人龍高企,要遲點才去試了!


店內很多當地人食,可能他們見我地系遊客,沒有遞上一大碟生芽菜給我們!


兩個人食咗三碗,湯底清甜,牛味濃郁,牛肉沒有梳打粉,質地嫩滑,真係好好味,再加兩個椰青!加埋都系80幾!我諗糸香港分店一定不可能!



很懷念的味道!


椰菁多水又清甜 !


太飽了,用google map行返酒店要1小時,沿路同車博鬥,幾累下!

去到紅教堂附近,要休息下虚脫的身體!

回到酒店抖一陣,夜晚才出去找吃!


當晚系年三十晩,年夜飯去食意大利菜,都是隨意選擇。


La Hostaria
17B Lê Thánh Tôn, District 1, Saigon


Open-rib 500g with grill veg,包2杯紅洒,叫了一個pizza with fresh salmon & tuna!Pizza 最終吃不完!

這餐年夜飯貴小小,港幣約400元!



紅酒很易入口!


Pizza with fresh salmon & tuna很好吃!


要了Medium rare 嘅ribs ,但over了,已well done! 傍邊的grill vegetable及薯片(薯片系用新鮮薯仔),比ribs 好吃!


但甜品就不同!


Desset ~ "The Eiffel Tower",2 cones of ice cream with brownies!
抵食價$65!


吃飽後,我倆很滿足地返酒店繼續煲劇!

1 則留言: