2017年3月9日星期四

胡志明市 Day 5 (完)

來到最後一天,胡志明市無咩特色手信,眾所周知都係咖啡同扎肉!

今日行程,先去食過early lunch,之後昨天路過見到有高島屋,好興奮有大商場,但前兩天係新年假休息,今日會開!

預約這間Cuc Gach Quan餐廳好有特色,位於
10 Dang Tat, Tan Dinh, Quan 1,都係搭的士啦!主要係食越南家常小菜!



木系主要建築,配合越南特色擺設,真係目不暇給,好喜歡的設計!







這張枱是有衣車改建的!







Mojito 很配合呢到的環境,微醉感覺,及再來一杯Vietnam coffee是否不想回港哩!


有位待應識講廣東話,當然請他為我們介紹介紹!

越南春卷,這裏做得像樣,味道清新!


外脆內軟的炸豆腐


魚煲,味道特別,香甜中帶點魚露鮮味,侍應建議要吃白飯,真的冇介紹錯!



炸軟殼蟹,鬆脆好吃


地道炒菜,味似夜香花



2016年七月才開幕的Takashimaya 高島屋。
地址:
65 Lê Lợi, Phường Bến Nghé, Quận 1, Tp Hồ Chí Minh, Việt Nam


仲諗住高島屋都係賣高檔貨,應該不會掉錢,點知最後也要拎美金去倡多次錢!




行累了又有點餓,飲杯咖啡或茶,吃點春卷檬後回酒店收搭行李去機場!










回程平了點,只須8元美金!


機場食同買都有!check in 時還可以upgrade 去business class,超開心的尾程增值哩!


今趟胡志明市主要都是食,下次要去下越南其他地方,芽莊同峴港也不錯的選擇!



另外不明白的,越南的太陽很慷慨,但女生們的皮膚仍很白滑(男生除外),真的不知有什麼獨門秘方哩!


享受完兩小時難得的旅程後,要回歸現實了。

2 則留言:

  1. 最後一日天氣好好,影D食物份外吸引,可以upgrade去business class更加係正正正正!!!!

    回覆刪除