2013年5月16日星期四

冲繩之旅@day 3

行程的第三天,早上—打開窗廉,街外下雨了,當在酒店食早餐時,仲越下越大!

心裏有点擔心,始終hubby要負責揸車的一位,我自加多留意路面程況,心裏暗自祷告


這天的行程是主要是去海洋博公園 及菠蘿園,因前—天係OTS買下入埸劵

路程頗遙遠,很感恩雨勢緩和了,到了海详館已停雨,天氣涼涼很舒服


冲繩縣本部町石424 Tel: 81-980-48-3748


海洋博公園不是很大,但附近 space 好多,值得帶小朋友去!有海龟館!


當然館內有很多海洋生物参觀,我哋仲欣賞埋海豚表演!有埋觸摸池,可用手摸到海膽,海星


 


跟著去了菠蘿園,外边有好多可愛的菠蘿公仔!內進要排隊坐菠蘿車遊園!
有国語,日文,英文廣播!


內裏沒有特別,下車後直接去了賣菠蘿手信的商店,好大好多試食!但覺得有点揾笨,要比入埸费買手信!!


雖然菠蘿食品幾好味!我哋都買了不少


名護菠蘿園:冲繩縣名謨市為又1195 Tel: 81-980-533659



 


之後去了"萬座毛"係恩納,外形好似象鼻


到了晚飯地点:沖縄ダイニング 海の家 - 晚飯食正道冲縄晚餐


沖縄県国頭郡恩納村字瀬良垣1523-1 Tel 098-966-2180


之後,開車返那霸市!沿途摸黑回洒店



2 則留言:

  1. do u see crab~?
    [版主回覆05/17/2013 19:04:11]No ar, 失望!又買5到蟹仔飾物!

    回覆刪除
  2. 去旅行落雨真係好掃興架... 好在落一陣就停, 依日行程都好豐富丫
    [版主回覆05/20/2013 09:35:36]U can bring Mathew & coming miu miu to go 海洋博公園 when u go to冲繩 !! It is very nice ar !

    回覆刪除