2015年4月4日星期六

Anniversay dinner at Yamm

放工後,一出office係樓下,見到hubby 傻傻的用了環保袋代了一束花,超搞笑! 


之後搭的士去美麗華酒店,開始我地今晚的晚餐!
用餐地點在地下大堂附近,幽暗的環境配上大大的水晶燈 ,有浪漫的格調,但拍照比較麻煩!




擺放自助餐食物的位置不是很大,后排還點擠逼,但食物種類有好多, 比較色的signsture係龍蝦山,源源不絕的供應!


還有長腳蟹,三文魚,吞拿魚, 新鮮即開生蠔,日式生蠔刺生,壽司,熱葷就有剁椒 蒸三文魚頭, 芝士焗生蠔, 鵝肝,燒豬腩,牛仔肉,杞子海鮮粥,羊扒,魚柳, 印度咖哩雞, 即煮意粉,pizza 等等……


甜品就豐富了,有marcoon山,綠茶白朱古力噴泉,moverpick雪糕,意大利芝士餅, 黑炭芒果卷,及其它大量蛋糕甜品!













我兩個真係食得很小,龍蝦來了兩邊就算, 即開生蠔太細了,不吸引,拎了一轉就沒有拎了。反而日式生蠔刺生,好鮮味!





日式刺生我skip左, 本想渴一點熱湯暖暖胃,但只雜菜湯同雞蓉湯,不太吸引! 見到有杞子海鮮粥,嘗試了,真的不错,內有不少龍蝦肉,我還encore了兩次!




熱葷吃了燒豬腩, 即煮意粉,pizza, 芝士焗蠔,好快就跳進甜品區!


 黑炭芒果卷很軟滑,好想食多件,最有驚喜係窩夫配雪糕, 窩夫用了日式麵粉,加上moverpick雪糕,不可以唔encore 了!




試了其他小甜点,綠茶芝士餅, 香蕉朱古力批,marcoon,生果吃了士多啤梨, 仲有好多都沒有試,特別係意大利芝士餅,好無用,因為太飽了!




 最後要了熱檸茶解濟后就打道回府!

回到家第一時間就插起hubby送的花!




我們結了婚有十多年,之前拍拖已有一段時間,大家已相處了一段很長的時間,希望我地可以繼續平淡地度过後的日子, 堅守結婚的承諾!

3 則留言:

  1. 好靚的花, 好滿足的晚餐! 祝你地sweet & happy forever! :)

    回覆刪除
  2. 熱愛平凡、熱愛生活、同樣精彩!

    回覆刪除