2015年4月15日星期三

名古屋第三天~part 1

四天的行程去了一半,今天是最後一天有租車。


行程決定去果園,之後去午餐,跟著去Outlet!最後去還車!

同一個早餐地點,今次我地叫了一半食物。


辣味熱狗及Pizza三文治




上車後嘗試其他方法,發現原來有個位置可以去 選擇express 路線, 昨天無選擇到,所以不需要比公路費, 相對時間會比較耐, 等於用錢買時間!疑團終於解開了!
但其實我地不是第一次係日本租車,之前多次都沒有這樣的,不明所以,而車行職員閱亦沒有告訴我地,但anyway今天的行程会用express!
去果園的路程中同之前查閱一樣,都是一小時多,但比公路費比到手軟!
観光農園花ひろば
愛知県知多郡南知多町豐丘高見台48 Tel: 81-(0)569-65-2432
 

 果園第一站士多啤梨園,入場費1200yen,45分鐘可以任食士多啤梨, 職員指示我地可以在某兩行,自行摘士多啤梨 。士多啤梨不是超大粒但好紅好甜,即摘即食真的不同!







亦可以即場買士多啤梨 390日元好底!



之後我地用膠袋套住鞋,走入去花園看花海, 因為日子問題,不是夏天,沒有富良野咁靚但都不錯! 原來這處可以採摘花朵,當然要比錢啦!















 很喜愛這張!



亦有部分櫻花欣賞





 跟住約十分鐘車程,去到魚太郎食海鮮午餐!

1 則留言: