2015年4月13日星期一

名古屋第二天~part 1

昨晚係酒店附近經過一間coffee shop,己鎖定了今朝要係到食早餐。 八點鐘團友集合!

原來早餐叫一杯飲品就可以有個多士同埋一隻蛋送,因為溝通問題,我地另外每人都叫了一份三文治或漢堡包,當然食不完,要打包在車上食。
 

食物分量好大,同相片兩件事。係香港D menu相片好似好大好靚,但真实的食物可能會好少, 這處剛剛相反!




之後去拎車,过程都順利,不過天氣都唔好,下著雨。今日嘅車程會比較耐,由名古屋市去高山,跟著午飯後就去白川鄉。
好期待, 因為白川鄉好靚,高山D古街好特別!



車行職員教我用GPS,輸入map code 后,去高山的時間好耐,要4個多鐘頭,反複都是一樣,唯有跟著指示走!




 沿路行都沒有說要上高速公路,亦都唔需要比錢,都覺得有點奇怪。
 
行到一半,我地經過一個美麗的地方,叫美濃,好多櫻花,停下來拍拍照,但雨亦很大, 比較狼狽!
 

 


 








之後日繼續行程, 沿路開始見到有雪景,氣溫都漸漸下降4度,大霧睇唔到前路,我地要泊埋一边,清一清 玻璃!




差不多兩點鐘就到達高山, 泊車後就要食午餐,很多食肆2點last order。



今日午餐想試出名飛驒牛, 入了一間係食燒烤,D牛好靚好好味!!


 

 
我地都不敢坐太耐食完之後就去古街走走, 沿路見到有燒年糕,串燒牛又買來試試!
 










牛呀!牛呀!



 
 






 
 
但真係時間不多,因為在去白川鄉原來又要兩小時,唯有再繼續行程。
 
 

1 則留言:

  1. 好同意HK的食台食物越來越細份, 唔去旅行都唔知自己俾人呃左...
    我都好期待妳白川鄉的靚相分享!!!

    回覆刪除