2015年4月22日星期三

Coffee Public ~ 拉花基礎興趣班

 
之前報左拉法基礎班咖啡,去觀塘上堂,位於觀塘工業大廈,地方都幾大,這晚都有十多人一起上堂,我和朋友仔共5人一個group!
 
課堂擺放幾部咖啡機,亦有咖啡用品買!

 


 
今堂教拉花,其實之前都未試过,有點緊張!
 

 
 
首先導師介紹冲咖啡的基本資料, 磨左的咖啡粉,唔可以收太耐, 要放在陰涼處,所以一次過不要磨太多!
 



 
  
 
用咖啡機教點一沖Expresso,每人都嘗試! 要注意冲一杯Expresso, 要有一層咖啡油先叫合格!再會教你打奶泡, 實習時會用清水加洗潔精練習,再會用手測試溫度!
 


 
原來我地係連鎖品牌既coffee shop飲咖啡,如latte, cappuccino,溫度通常好熱!原來其實冲一杯,溫度應該大約係六,七十度左右,容易入口!

 
 
之後導師會嘗試示範拉花,我地會用清水練習多次,但倒到周圍都係水!



根據導師的資料,如果要練習考試, 每晚都要用上10盒奶或以上,真係拉要手軟!
又要注意手勢,力度同角度, 導師叫我溫柔d,輕手d!

 
 
最後自己要是做一杯latte拉花, 大多都係失敗多,拉唔到漂亮的樹葉,真係要多加練習!

 

 

 


 

2 則留言: