2015年4月23日星期四

Green & Purple


其實未嫁之前就係住在西營盤一段很長時間,好少去堅尼地,因為都有一段距離。自從港鐵通車後,知道有好多小店食肆,要去試試!
某日插完花之後,就去厚和街走走,幸好小男生指點,不需要行冤枉路!




想去一下小店叫做夏雪,這裡有綠茶及紫薯的出品! 可惜waffle分量太大了,沒有叫到,只要了一個綠茶latte,同埋一個日式軟雪糕要了紫薯酱!


綠茶Latte 層次分明,軟雪糕很香滑, 紫薯酱比較甜!



白雪雪的軟雪糕紫加了薯酱,顏色好靚!


夏雪係近期的大熱食店,不消一會,便已經有人龍了,心知不可坐得太耐,食完後要結帳了!
同一條街43號,地下有一間cake shop很出名,叫詩餅坊,試了綠茶紅豆蛋糕。


外边圍着圓柱狀係綠茶蛋白脆,內裡係紅豆配忌廉,甜度不高!


蛋糕很精緻,索價38元有点貴,但值得一試,亦有全個賣500g,二百多元!





下次要試埋紫薯蛋糕!

店內亦有兩張小枱 ,及飲品供應給食客堂食!

2 則留言:

  1. 哎呀, Summer Ice個waffle好味架! 不過食完一定去唔到下場了 :p

    回覆刪除