2015年4月16日星期四

名古屋第三天~part 2

 
跟住約十分鐘車程,去到魚太郎食午餐,魚太郎係一個魚市場,一部分係食堂,另一部分係買海鮮同乾貨!
 

「魚太郎」
愛知縣知多郡美浜町豐丘字原子32-1 Tel: 0569-82-6188
http://www.uotaro.com/ Open 10:30-16:30

 




 
係食堂,叫了好多食物,如象拔蚌,燒魚,吉烈炸蝦, 燒螺,刺生等等,每樣都很稱心滿意!

 













 
食飽飽後約個多小時就到我地Outlet的地方,團友們準備血拼了!
 

土岐Toki Premier Outlet
岐阜県土岐市土岐阿丘12
郵編: 509-5127 (10:0020:00)
 
這處Outlet同之前北海道的差不多,沒有上次的驚喜,優惠亦不多, 所以收穫都不太豐富! 之后返回名古屋市還車了!
(Nissan Car Rental Nagoya Shinkansen Ekimae)
 
還車職員知道我地係外國人,找了一個講英文的職員招呼我地,這職員的英文十分流利, 但樣子不似日本人,可惜服務態度很差, 有點呼喝成分 。第一次係日本遇到十分不禮貌的對待!
 

係車站附近隨便選擇一間有壽司食的餐廳,只因這幾日都沒有食過!

這處係一棟大廈內五樓,叫春夏秋冬,很特別,一進入門口就見到一派的櫃子,原來是放鞋的。沒有公眾地方,客人都是進入獨立房間進食!
 
 
房子都好大,之後有著日本朝服的妙齡女侍應招入来招呼,很不幸沒有英文menu,我地用一D的漢字,簡單英文,再加d圖片,展示我地今晚要食的食物!
 
兩位男士在玩手機,我和另一個女團友,指手劃腳 order食物,order 完后我覺得有點累了!
 

 
前菜
 
 
 
壽司拼盤
 


燒玉子,係香港食的多數是凍的, 這裡是熱食!


刺生,比之前兩晚的好, 新鲜而厚切。


天婦羅


吉烈豬扒


食物質素真的不錯,今晚比較特別係有一個豚肉鍋 ,真的很淋滑,沒有騷味!


 
食飽飽後困下地下街,去下藥房,入了不少龍角散,飛滋貼,感冒藥等等!


 
最後一晚了,因之前買左一支果酒,我地飲埋去才休息!
 

3 則留言: