2015年1月11日星期日

布吉第二天 2014/12/25

 
 十點鐘司機叔叔已經到了,可惜天氣下雨!
同酒店職員傾了一陣,他們說過兩天会天朗氣清!

大約40分鐘車程到我一連3晚酒店!
 
Millennium Resort Patong Phuket (距离机场大约40分钟)
199 Rat-Uthit 200 Pee Road, Patong, Kathu, Phuket 83150, Thailand


酒店好大,分兩邊。我地去到大約十一點多,酒店職員已經話有房間給我們!
 


 



房間整潔很大,放低行李後, 立刻同世界聯繫(Wi-Fi) 一會兒!
 

成朝都沒有食物進肚,即刻去找食,酒店已經係有一個門口直接係去商場,非常非常方便!
 




 
可能被肚餓感覺沖昏頭腦 , 眼花繚亂見到食店就衝入去,入了一間食泰國菜的餐館 (Le Siam),價錢並不是很貴大,但分量小得可憐!


我地已經預算綢繆地食第二餐了!


 逛了一會兒,身體已經響了疲勞的感覺! 立刻回酒店睡一個很甜的午睡,之後進行我地豐富的晚餐了!
 
再一次稱讚這酒店真的很方便,附近就已經係我食海鮮的地方了!


 

這是類似香港的熟食中心、街市!
樓下買海鮮、生果、雜貨,上面是加工食物! 食物比較便宜但環境欠奉!

 

選擇海鮮種類不太多,最主要就有瀨尿蝦、龍蝦、海蝦、蟹、魚同一些貝殼類海鮮!
他們很多都識講普通話, 拉着你在檔口揀選海鮮!
但比起首爾鷺梁津,失色好多了!
 


我們選擇了一頭龍蝦,海蝦,同蟹!
加工檔口,会有menu介紹唔同的煮法,


 

龍蝦選擇蒜蓉上湯煮,咖哩炒蟹,烤魚, 因為蝦是游水的,選擇左用蒜蓉蒸, 最後加個炒菜 ! 超豐富的一餐!

幸好味道不是很濃味, 調味很合口味。因海鮮新鲜,不需太多調味料!


 



龍蝦實在非常彈牙, 烤魚鮮甜無比,很記得這條魚是150泰銖, 折算港幣不用40元! 龍蝦約1000泰铢!



唯獨不太習慣炒菜,用左泰色調味, 比較甜!但只需$10港紙,很抵啊!




飽飽后,當步出熟食中心是另一景象,很多串燒,食物,衣物買,好不熱鬧!像似油麻地廟街!






但鑑於衛生問題,我地都沒有試到!



 

2 則留言:

  1. 好掛住泰國, 不過衛生問題, 冇可能帶著小兄妹去, 要plan下點樣再賣甩佢地二人世界~~~

    回覆刪除