2015年1月13日星期二

布吉第四天 2014/12/27

訓醒去食早餐,跟住都係去游水, 本想去布吉市中心,但係睇旅遊書都係冇乜野特別,都係留在酒店附近行下,逛下,hea下!
 


游完水後有d攰, 睡一睡再在外出!



 

 
踏出酒店,已經係下午三點鐘了, 肚子餓,就在附近pizza店找了點東西吃!
 
 




其實芭東區屬於遊客區,都有好多食店,價錢会貴D但質素都唔錯!

 

之後,我地跟住紅紅的太陽,行去芭東海灘!



沿途都好多人問我地跳唔跳降樂傘!





 
跟著就去食我地的晚飯,会早一點,因為 熟食中心收七點鐘!今餐我地主打就係龍蝦同埋烤魚!
 

龍蝦同埋鮮魚,講價后分別係1600同埋200泰铢!




條魚大到要分兩隻碟上!超级美味!

 
這晚係我地係布吉最後一晚了,我地去左Big C買D手信,就回酒店了!
 
 
 
夜一點要食埋泰國版曼聯合味道杯麵先肯訓哩!

1 則留言: