2015年1月5日星期一

慶生 at Achacha Cafe & Bistro 2014/12/15

好友一家六口,8月由美国回港4個月,暫住元朗!
可幸大家都是住元朗,可以慳番d交通時間!
 
我和她同是12月生日,已有十多年沒有一起慶祝,相約這晚一起晚飯!
 
星期一很多心意食肆都休息,诀定去一間新開餐廳,位於教育路,阿茶茶。館 Achacha Cafe & Bistro

星期一晚人流小,坐得舒服,晚餐有All Day Breakfast, 有意粉,扒類!
價錢定價相宜,服務不錯





 
好友叫兒子,用紙黏土做了蟹仔公仔給我, 還叫了他hubby,做左1打 scones送俾我做生日禮物!

真係好開心,她知道我鍾意蟹,又like handmade scones, 好感動!


這晚可以暢談,真的要珍惜,下次都不知要等幾耐!
 
我亦好佩服同欣赏這位好姊妹,結了婚和老公去美國讀書,之后生了4個小朋友,希望她返返美國后,生活繼續幸福炔樂!


 
P.S. scones 回家后,我同hubby 已 k.o左4個了!

2 則留言:

  1. 元朗星期一真係好多餐廳唔開架...
    又有新餐廳, 我又去試下先~~~ :D

    回覆刪除
  2. 係呀!舊左D有時都未去食,但新的又来!😄
    你要努力埃埋黑暗日子,好快过!!👍

    回覆刪除