2015年1月26日星期一

元朗覓食記

彩+Wins Goodies+Hong +A Little Bit
 
 
元朗真係好多食肆,開左好多,有D開左好耐都未試過!
係Home Sweet dessert隔離有間食日本拉麵"彩",裡面座位不多, 麵底係新鮮拉的沾麵,每款麵上都配上一樣的叉燒,溫泉蛋等配料!
湯底好似有兩三款選擇, 蝦油,豬骨!
湯同麵都係分開上! 我選擇左蝦油湯 , 湯的味道很咸 ,店員話食完麵之後,可以加水,再飲埋D上湯!

麵本身好有咬口,叉燒都好好味,蛋係有溜心的! 整體很不錯!



還試埋店內飲品,叫了綠茶汽水,可中和下D咸味,但綠茶味不大有哩!


A Little Bit 都係我地常幫襯的,很喜歡這到D意粉会配上新鮮生果,感覺健康!加十五元就會有飲品味,可选择果汁或餐湯!



這間甜品店Wins Goodies,同其它的甜品店有些不同,他的甜品有點高檔,分量不大但很精緻!

這晚吃了apple crumble同雪糕窩夫,兩者也稱心滿意!這裡還有綠茶牛角酥,可惜當晚已售完,留待下次再試!





近期我地常幫襯這韓國料理"Hong",好近屋企,有燒烤肉類,熱食有炆牛肋骨,韓式煎餅,石頭鍋飯等! 可惜座位不多亦比較擠逼,但食物真的很美味,價錢都不貴。午市比較容易搵位還比晚上抵食(除了燒烤)!







有時放工后选擇食什么都有点難度,因元朗真的有很多选擇哩!

1 則留言:

  1. 紅真係超紅, 成日大排長龍~~~

    係, 我真係好慶幸住o係元朗, 選擇太太太太多了!

    回覆刪除