2015年1月4日星期日

Home Sweet Dessert


元朗又有新開甜品店, 這位置比較僻D!
小店以白色粉牆,裝飾精緻,給食客舒服感覺!加上當晚寒風陣陣,但店內超温暖,凝造有点回家的感覺!
 
本想叫点熱点,但見到有綠茶窩夫配雪糕,双眼已被遮掩,其它甜点也看不到了!
 
Hubby 要了芝麻湯圓,很QQ!
 
 
 
友人点了紅棗燉雪梨 , 滋潤養顏!
講番我的綠茶窩夫,成品不大,有兩件,但內裡很鬆,外边脆口,我的口味啊!
前后試了兩次,一次配曲奇雪糕,比較胧口!另一次配雲呢拿雪糕,比較对口味!
可惜,他们沒有綠茶味雪糕可选擇!
 
 

另一款必食推介,大雪,有兩种口味,芒果同榴槤味!前者香甜,后者有人話D榴槤味在口中停留不清!(我係唔食榴槤 的!)
我比較欣赏D cream,十分較滑, 同D芒果混合一起,感覺良好!
 
 

其實這小店隔離有間食日本拉麵叫"彩"都很 值得推介,下次介紹吧!
 


Home Sweet: 元朗建德街26號益利大廈12號地舖
Tel: 5484 2293 星期一至日: 15:00-01:00


2 則留言:

  1. 好近我, 行經幾次, 原來唔錯架? 下次又去下~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀!你再試埋隔離間日式拉麵,等你食評啊!

      刪除