2015年1月19日星期一

拜山+樂農+R&B Tea+花虚

2015/1/4
星期日溫暖的早上,去左荃灣圓玄學院拜老爺!
 


圓玄學院之前D齋菜,真係不敢恭維!但當天去到,承辦商轉左做"樂農",我之前試过灣仔樂農午餐很不錯!
 
之後就拉著hubby去試,因吃過早餐後不久,我地叫了例湯,蓮藕餅,双併餃,有隻唔記得,只記得流沙餃!因流沙餃餡料係薯仔蕃茄,係做到流沙口感!
 

例湯內有瓜,豆類,沒有肉都很甜!




還有,有我喜愛的蓮藕餅,街外造的多數不对口味,因勁多肥粒,油份充沛!
這裡的很好,我還知道內裹係素,安心食用,如再煎乾身D会較好!
 
 



我地之后去深水埗買野,人真的很多,行了個多小時后,要搵地方歇一歇。 去左太子R&B Tea,餐廳係自助形式,自己找位,跟住係收銀落單,待應生會送上飲品食物!

Hubby要了烏龍茶梳打,居然係有個雪糕球,最驚喜內有烏龍茶jelly,很不錯!我既柑桔茶,酸酸甜甜,很解渴!
 
 
還要了雞翼waffle,似早餐,但D雞翼很不健全,細得可憐!



 

Hubby 話想買小盆裁,去了花虚一趟!
我地買左薄荷葉,蕃茄仔,風信子
 
 





見到一盆開運竹,栽在小茶壺內,只售28元,可愛又抵買!

 
 
還買了仙人掌拼盤,特價68元!
 
 
 
越買越多,買一個花盆架同小枱放在露台! 最後要搭的士回家!


 
 還買左新年吊飾,回家加工,掛在門口, 迎接新的一年!
 
 
 

沒有留言:

發佈留言