2015年1月7日星期三

飯聚 at Balcony Restaurant

有班朋友,一兩個月就来聚一聚!
全都一起共事过,相識已十多年!
六個圍埋一起,嘈到差点比人投訴!

我們的飯聚,要求的餐廳不可太静!試过被她們投訴过我之前撰擇的餐廳太有情調,但太黑也不可以的,因有人有老花!omg,壓力頗大!

今次选擇Balcony Restaurant,係悅来酒店內,比較casual  dining,因朋友有會員卡可有8折!
加上慶祝聖誕及生日(嘻嘻,包括我)!
 
當晚餐廳都唔多人,多數情侶,但還有一張枱有10個人 ,環境都不錯,不會太拘緊!
 


叫了個四人餐,再加一個set dinner,應該夠6個人食!
四人餐就要沙律,頭盤就有煙三文魚, parma ham, 芝士,鴨胸,主菜西冷牛及帶子!再有卡邦尼意粉!
一人餐就叫了羊架!
 


沙律菜好新鮮爽脆。頭盤也很多!但卡邦尼意粉好水,有湯底!
主菜西冷,成品有兩大塊,我地要了七成熟,好有肉味,有嚼口!
另一羊架,我唔食羊,没有試到!但都有兩件!

 


甜品比預期多,有Burberry cheese cake, tirmasu, chocolate mousse cake, cream brulee........多到有点吃不消!
 
我地都預備左聖誕禮物送俾大家!
 
 
但D服務就麻麻地了, 侍應生面口成晚都是沒有表情, 對答仲有d倔,其實當晚枱數不多,不很忙,餐廳的服務真的要改善了!
 

1 則留言:

  1. 佢個四人餐真係份量好足呢!!
    下次見到PR, 同佢反映返個services問題先~~

    回覆刪除