2015年1月12日星期一

布吉第三天 2014/12/26


 晨早起身,去食左酒店早餐,很不錯!包羅萬有!

 


休息一陣就去泳池hea下, 消耗脂肪先可再食過!
 


 跟住call 左的士去左個商場Central Festival 逛下,要500泰銖!


商場有free wifi,但要passport 登記!地方都好大,有好多食肆同店鋪,見到Auntie Anne,好興奮,超愛吃!


亦有food court,我地坐低食左魚蛋,但味道算可接受啦!
 

店舖商品酒店商場買的東西潮好多, 行左大約係兩小時左右,要找間coffee shop 歇一歇!Hubby都有d收穫,跟住call車返酒店休息了一陣!




在商場附近找了間餐廳,食西餐!

 
他們沒有set dinner, 我們散叫了兩個主菜,伴莱, 青檸梳打同啤酒!




Hubby叫了安格斯牛,我叫左紅酒雜菜燴牛膝!我地等了好耐,食物才送出!牛肉非常好味, 買單港幣三百多好抵食!



行过有movenpick 專門店,買二送一,兩人食到抱着肚子,去行下 Big C 回酒店!

 
返回酒店房,發覺有驚喜,酒店送上生日蛋糕!很窩心啊!
個蛋糕食左少少,味道一般啦,但誠意搭夠!
 
 
 
 
 

1 則留言: