2015年1月14日星期三

布吉第五天 2014/12/28


最后一天酒店早餐,照舊泳池嬉水!
 



享受陽光時間,電話訊息响起, 一架亞洲航空飛機由印尼泗水飛去星加坡,失去聯絡!
 

 我地下午就係坐亞洲航空回港! 其實唔係咁多人知道我今次係坐亞洲航空, 因為國泰無機位!
 
朋友建議轉Airline ! 但算吧啦!臨急臨忙,點轉呢! 我其實不是很擔心,因為我最愛的人係我隔離, 不用怕吧!


我妹一家其實就係泰國另一邊芭提亞,兒甥仔留下口訊,忠告大E不可消失! 心甜了!
 
游完水後,回房執拾就check out , 之後去商場附近食多次Auntie Anne, hea 了一陣就去機場!
 
 
PHUKET - HKG 15:35 - 19:55
 
 
 
到機場才知道班機要delay, 應該係大約1個鐘左右! 係機場好無聊下, 食下熱狗,飲下汽水,好在有得上網, 時間快過D!
當然最後安全到步!感恩啊!
 
其實亞州航空都ok,雖然沒有飛機餐,但座位不是很擠逼的, 飛機餐不吃也吧啦, 我選擇睇戲訓覺好过了!但發生了墜机意外,我諗我都唔會再坐這間航空公司了!
 
這個没有行程之旅,都係食,訓,hea,希望大家都能义义電啦!

 

 
 
 

1 則留言:

  1. 忠告大E不可消失 --> 真係好sweet, 最後都平安無事返黎啦, 真好~~ :D

    回覆刪除